When are people gonna get back on here again!!!

Page 2 of 3 Previous  1, 2, 3  Next

Go down

Re: When are people gonna get back on here again!!!

Post  Samantha on Mon Jun 23, 2008 2:51 pm

LOL I know! I was like, "Are you serious?"

I wasn't expecting it to be that hot because every other time I go to San Francisco its really cold! And it was right on the water too. But I am so burnnnnnedddddddddddddddd. But it was pretty much worth it!
avatar
Samantha
Admin

Posts : 351
Join date : 2008-01-05
Age : 27
Location : SF, Bay Area - California

View user profile http://www.myspace.com/24259480

Back to top Go down

Re: When are people gonna get back on here again!!!

Post  Susannnn on Mon Jun 23, 2008 3:07 pm

Hi. i woulda been on here earlier. like a few weeks ao haha but i forgot the URL. cuz i dint gotta computer at the moment and i was at the librarry. now im at my friends house for a few days. and imma save the url. so i can get on here on the librarry now.

yay!



like anyone cared?
avatar
Susannnn

Posts : 60
Join date : 2008-03-15
Age : 27
Location : Illinois.

View user profile http://www.myspace.com/blahtincansrlw

Back to top Go down

Re: When are people gonna get back on here again!!!

Post  Mrs. Danny Duncan on Mon Jun 23, 2008 3:21 pm

Of course we care!!!!! We want everybody to get on here.......

Oh yeah, Sam............When Danny comes here to PA, I'm gonna sneak into the trailer and steal all his clothes and replace them with speedos. So that will be the only thing he will have to wear!!!!! Twisted Evil
avatar
Mrs. Danny Duncan

Posts : 151
Join date : 2008-03-15
Location : PA

View user profile http://www.myspace.com/kshaud

Back to top Go down

Re: When are people gonna get back on here again!!!

Post  BR!TT4NY on Mon Jun 23, 2008 3:33 pm

omg plz do it i will pee

_________________
www.myspace.com/martinjohnsonisthesex
avatar
BR!TT4NY
Admin

Posts : 182
Join date : 2008-01-05
Age : 27
Location : New Jersey

View user profile http://www.myspace.com/martinjohnsonisthesex

Back to top Go down

Re: When are people gonna get back on here again!!!

Post  BR!TT4NY on Mon Jun 23, 2008 4:08 pm

LMFAO Travis Hunter DanDan WTF Travis drew drew drew drew we the kings we the kings we the kings WTF Travis DanDan Hunter Travis drew

_________________
www.myspace.com/martinjohnsonisthesex
avatar
BR!TT4NY
Admin

Posts : 182
Join date : 2008-01-05
Age : 27
Location : New Jersey

View user profile http://www.myspace.com/martinjohnsonisthesex

Back to top Go down

Re: When are people gonna get back on here again!!!

Post  Mrs. Danny Duncan on Mon Jun 23, 2008 6:21 pm

OMFG...ROTFLMAO...but what's with all the pix of Drew....

speaking of pix. I'm gonna get one of Danny in a speedo!!!
avatar
Mrs. Danny Duncan

Posts : 151
Join date : 2008-03-15
Location : PA

View user profile http://www.myspace.com/kshaud

Back to top Go down

Re: When are people gonna get back on here again!!!

Post  Mrs. Danny Duncan on Mon Jun 23, 2008 7:04 pm

So this pix will have to do in the mean time!!!!!!


avatar
Mrs. Danny Duncan

Posts : 151
Join date : 2008-03-15
Location : PA

View user profile http://www.myspace.com/kshaud

Back to top Go down

Re: When are people gonna get back on here again!!!

Post  mrs.travisclark on Mon Jun 23, 2008 8:05 pm

nice photoshop on that one!
haha i still love it!
avatar
mrs.travisclark

Posts : 151
Join date : 2008-05-01
Location : ny

View user profile http://www.myspace.com/maggieluvsuu

Back to top Go down

Re: When are people gonna get back on here again!!!

Post  Mrs. Danny Duncan on Mon Jun 23, 2008 8:19 pm

What do ya mean, photoshop???? I took this pic of Danny when we were on vacation. I took it too soon though, cuz right after that my camera battery died and he took his shorts off!!! affraid
avatar
Mrs. Danny Duncan

Posts : 151
Join date : 2008-03-15
Location : PA

View user profile http://www.myspace.com/kshaud

Back to top Go down

Re: When are people gonna get back on here again!!!

Post  mrs.travisclark on Mon Jun 23, 2008 9:33 pm

haha. you can totally see the tan line on his neck!
it sucks that the camera died. i think everyone is dieing to see pics from your vacation
avatar
mrs.travisclark

Posts : 151
Join date : 2008-05-01
Location : ny

View user profile http://www.myspace.com/maggieluvsuu

Back to top Go down

Re: When are people gonna get back on here again!!!

Post  Mrs. Danny Duncan on Mon Jun 23, 2008 10:27 pm

I'll be right on that first thing in the morning!!!

Oh BTW, you should see his other tan lines!!! DanDan DanDan DanDan lol! lol! lol!
avatar
Mrs. Danny Duncan

Posts : 151
Join date : 2008-03-15
Location : PA

View user profile http://www.myspace.com/kshaud

Back to top Go down

Re: When are people gonna get back on here again!!!

Post  mrs.travisclark on Wed Jun 25, 2008 10:04 am

i wanna see those tan lines!! Wink
avatar
mrs.travisclark

Posts : 151
Join date : 2008-05-01
Location : ny

View user profile http://www.myspace.com/maggieluvsuu

Back to top Go down

Re: When are people gonna get back on here again!!!

Post  Mrs. Danny Duncan on Wed Jun 25, 2008 10:23 am

I am still looking for those pix to put up here....I'm sure I can find one of his wonderful tan lines!!! Although I don't want to expose too much..... lol! lol! lol! lol!
avatar
Mrs. Danny Duncan

Posts : 151
Join date : 2008-03-15
Location : PA

View user profile http://www.myspace.com/kshaud

Back to top Go down

Re: When are people gonna get back on here again!!!

Post  mrs.travisclark on Wed Jun 25, 2008 10:27 am

lol! lol! lol! lol! lol! lol!
dont be showing to much, lol!
avatar
mrs.travisclark

Posts : 151
Join date : 2008-05-01
Location : ny

View user profile http://www.myspace.com/maggieluvsuu

Back to top Go down

Re: When are people gonna get back on here again!!!

Post  Samantha on Wed Jun 25, 2008 3:08 pm

I emailed everyone on the boards to atleast REMIND that they joined.
IDEK if they all got it! But I hope they did D: we the kings we the kings we the kings
avatar
Samantha
Admin

Posts : 351
Join date : 2008-01-05
Age : 27
Location : SF, Bay Area - California

View user profile http://www.myspace.com/24259480

Back to top Go down

Re: When are people gonna get back on here again!!!

Post  mrs.travisclark on Wed Jun 25, 2008 6:38 pm

i got it!
lol and i was like, what?!?! i was on 5 minutes ago
avatar
mrs.travisclark

Posts : 151
Join date : 2008-05-01
Location : ny

View user profile http://www.myspace.com/maggieluvsuu

Back to top Go down

Re: When are people gonna get back on here again!!!

Post  Mrs. Danny Duncan on Wed Jun 25, 2008 11:03 pm

I just about freaked out when I got mine cuz it just said.....

Sender------We the Kings Subject------- WTK Boardies..

So I was thinking I got an email from the guys telling me that they know about us in here!!!!

That would have been sweet
avatar
Mrs. Danny Duncan

Posts : 151
Join date : 2008-03-15
Location : PA

View user profile http://www.myspace.com/kshaud

Back to top Go down

Re: When are people gonna get back on here again!!!

Post  Samantha on Thu Jun 26, 2008 2:37 am

LOL MY BADDD.
Well I was just hoping it'd get some more people on here that don't already go on here, but I guess it didn't work!
avatar
Samantha
Admin

Posts : 351
Join date : 2008-01-05
Age : 27
Location : SF, Bay Area - California

View user profile http://www.myspace.com/24259480

Back to top Go down

Re: When are people gonna get back on here again!!!

Post  mrs.travisclark on Thu Jun 26, 2008 8:57 am

i actually didnt know what it was at first... i though that WTK had emailed me.
and then i saw "bordies" so i was like "oh..."
avatar
mrs.travisclark

Posts : 151
Join date : 2008-05-01
Location : ny

View user profile http://www.myspace.com/maggieluvsuu

Back to top Go down

Re: When are people gonna get back on here again!!!

Post  mrs.travisclark on Fri Sep 05, 2008 1:19 pm

BR!TT4NY wrote:i've tried everything, but once summer is here i'll do a lot more
summer is over and not much has happened :\

i wonder if the boys will come out with a fansite like northerndownpoor (p@td) or OCK(fob)
that would be awesome!! Travis
avatar
mrs.travisclark

Posts : 151
Join date : 2008-05-01
Location : ny

View user profile http://www.myspace.com/maggieluvsuu

Back to top Go down

Re: When are people gonna get back on here again!!!

Post  Samantha on Sun Sep 07, 2008 12:08 am

maggs wrote:
BR!TT4NY wrote:i've tried everything, but once summer is here i'll do a lot more
summer is over and not much has happened :\

i wonder if the boys will come out with a fansite like northerndownpoor (p@td) or OCK(fob)
that would be awesome!! Travis

:/
dnw to pay to be a ~dedicated fan~
we have tried to get in contact with them and stuff.
we did, then it just got lost. they have beeen getting a lott bigger since we started the boards ...

i dont blame them for not having time.
and nobody really joins things that aren't supported by the band themselves.
so its hard.
ig you can tell your other WTK fan friends to join..

ive tried emailing people who are already joine to the boards 99/100+ people we have on here, ignore the email Crying or Very sad
avatar
Samantha
Admin

Posts : 351
Join date : 2008-01-05
Age : 27
Location : SF, Bay Area - California

View user profile http://www.myspace.com/24259480

Back to top Go down

Re: When are people gonna get back on here again!!!

Post  mrs.travisclark on Mon Sep 08, 2008 1:57 pm

im a dedicated fan, so i wouldnt mind paying...
i want something where we can talk directly to them!
avatar
mrs.travisclark

Posts : 151
Join date : 2008-05-01
Location : ny

View user profile http://www.myspace.com/maggieluvsuu

Back to top Go down

Re: When are people gonna get back on here again!!!

Post  Samantha on Mon Sep 08, 2008 3:26 pm

Going to shows would definitely be one.

I am in H/H for Boys Like Girls & I def. regret it because I have met them twice through it, but you dont even really get to directly talk to them.

Ive talked to WTK more directly than I ever have with BLG for free.
avatar
Samantha
Admin

Posts : 351
Join date : 2008-01-05
Age : 27
Location : SF, Bay Area - California

View user profile http://www.myspace.com/24259480

Back to top Go down

Re: When are people gonna get back on here again!!!

Post  Mrs. Danny Duncan on Mon Sep 08, 2008 5:42 pm

yeah I know what you mean about paying for fan clubs and shit. I belong to H/H too and I only did it so i could get early entry so I could be up front at SOYS for The Maine!!!! lol! I just did the same for TAI. I joined so I could get early entry so I can be up front for WTK!! But it doesn't hurt that I get meet and greet with TAI too!!

One thing that I do belong to that the band is involved in is Modlife for FTSK. you can talk on there with other fans and then the guys come on and talk too. They sometimes do it by webcam too!! So that I do like, but it costs $21 for 3 months.
avatar
Mrs. Danny Duncan

Posts : 151
Join date : 2008-03-15
Location : PA

View user profile http://www.myspace.com/kshaud

Back to top Go down

Re: When are people gonna get back on here again!!!

Post  Samantha on Mon Sep 08, 2008 11:19 pm

NGL, I probably would join WTK's fanclub if I could, but MY PARENTS!!!! They probably wouldn't let me and I lack a credit card & $$.

But heeeeyyy, I'm surprised they don't have one yet. I mean even Metro Station has one. Rolling Eyes
avatar
Samantha
Admin

Posts : 351
Join date : 2008-01-05
Age : 27
Location : SF, Bay Area - California

View user profile http://www.myspace.com/24259480

Back to top Go down

Re: When are people gonna get back on here again!!!

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 3 Previous  1, 2, 3  Next

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum