Anybody remember Charlie Fox??????????????

Go down

Anybody remember Charlie Fox??????????????

Post  Mrs. Danny Duncan on Tue Sep 16, 2008 8:49 pm

Well I had wondered for a while what he was doing since he wasn't doing merch for WTK anymore. Well I just saw him the other night when I went to a Valencia show!!

He is working full time for Sing It Loud!!

When I saw him, I was like OMG......it's Charlie Fox!! so I talked to him for a little and when he said that he remembered me and I'm like do you really, cuz ya know they see soooooooo many people, and he said yeah of course, how many other cool moms do I see out here!!! cheers

So I can't wait to see him again on Sunday!!!!!!
avatar
Mrs. Danny Duncan

Posts : 151
Join date : 2008-03-15
Location : PA

View user profile http://www.myspace.com/kshaud

Back to top Go down

Re: Anybody remember Charlie Fox??????????????

Post  Samantha on Tue Sep 16, 2008 10:59 pm

I forgot.
Is he the one from England?
Or am I trippping.

I swear, WTK had a diff. merch guy everytime I saw them.
avatar
Samantha
Admin

Posts : 351
Join date : 2008-01-05
Age : 27
Location : SF, Bay Area - California

View user profile http://www.myspace.com/24259480

Back to top Go down

Re: Anybody remember Charlie Fox??????????????

Post  Mrs. Danny Duncan on Wed Sep 17, 2008 8:31 pm

The one from England was Ollie,,,,,,, he was with Valencia before WTK. When I saw Charlie with them it was at Bamboozle. And I never knew what happened to him. There was even a fan site for him on myspace!! I also found out that Delicious (ATL merch) is gonna be with WTK for the TAI tour!!! cheers cheers cheers cheers ...........I am sooo happy!!!!!! I luv me some Delicious!
avatar
Mrs. Danny Duncan

Posts : 151
Join date : 2008-03-15
Location : PA

View user profile http://www.myspace.com/kshaud

Back to top Go down

Re: Anybody remember Charlie Fox??????????????

Post  Samantha on Wed Sep 17, 2008 10:19 pm

OHHHHHH, I think I remember Charlie from LHDC.

But I love Ollie!!!!! LOL
He was all making fun of me because I was wearing some free necklace I got at Warped and I wrote "I LOVE TRAVIS" on it.
And he was really nice, so I tipped him and he's like "Thank you daaaaaaaaaaaarling~" in his accent.
avatar
Samantha
Admin

Posts : 351
Join date : 2008-01-05
Age : 27
Location : SF, Bay Area - California

View user profile http://www.myspace.com/24259480

Back to top Go down

Re: Anybody remember Charlie Fox??????????????

Post  Mrs. Danny Duncan on Thu Sep 18, 2008 3:55 pm

Yeah I luv his accent too!! So I wonder where he is going since Delicious is takin over merch............which I am excited about!!!!!!!!
avatar
Mrs. Danny Duncan

Posts : 151
Join date : 2008-03-15
Location : PA

View user profile http://www.myspace.com/kshaud

Back to top Go down

Re: Anybody remember Charlie Fox??????????????

Post  Mrs. Danny Duncan on Mon Sep 22, 2008 8:33 pm

So I saw thema gain last nite and found out that Charlie is SIL TM!! plus I found out that Vinny vegas is gonna do ATL merch again since Delicious is going with WTK!!
avatar
Mrs. Danny Duncan

Posts : 151
Join date : 2008-03-15
Location : PA

View user profile http://www.myspace.com/kshaud

Back to top Go down

Re: Anybody remember Charlie Fox??????????????

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum